Måndag igen...

Vad första skolveckan gick fort!!! Nu börjar då nästa... I går fick jag främmande av Therese å Affe som grattade på födelsedan i efterskott! Så nu antar jag att det är som klart med det där. I lördags var jag och beställde en fru till Ålker faktiskt... Man kunde gott ha mer än en och han är ju ensam stackarn... Köpte även hästschampo (Prob) för nu SKAAAAA hästen bada. Måste måste...Lär bli cirkus.Hraffe är som lätt i framvagnen när han inte begriper eller blir osäker. Då ska man resa sig tycker han...Jag håller inte med nä...Men men ,han lär begripa det åxå till syvende och sist. I går hade han en sån trav i hagen så man blev alldeles stum...Solen låg på så han blänkte lite ,fast han är en dammhög när man kommer närmre ;) Nu ska man fixa frukost och utflyktsfika.Hugo ska på utflykt idag tydligen! Varm choklad är beställt...Hoppas ni har en härlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0