Bitterljuvt...

Sista dagen ledigt för i sommar för alla skolbarn. Känns ju både skönt och trist. Men,men,värst är det väl för ungarna ;) I går hann man väl med en tredjedel av allt jag hade planerat... I dag har jag också en plan för vad som ska hinnas med. Duscha Hraffe står högst upp och det tar väl hela dagen det ;) Hade tänkt få assistans med detta projekt för jag är rädd att det behövs... I morgon kommer en grävarnisse och kolla på planerna att ev gräva och bygga stall. OM nu byggmänniskan har fattat vad man menar så man FÅR bygga stall för 8 hästar. Om man nu ska bygga vill vi bygga större när vi liks håller på. Vad vet man? Kanske vill Johan ta ett föl på Verona? Eller så kanske Baldur får flickvänner som skulle kännas skönt att kunna ta in när det är som värst på sommaren...
Planerna är många,men vi får se hur långt det håller detta. Känns panikartat bara...Jag vill att den färdiga produkten ska stå där NU...Men inget stall stod där när jag klev upp i morse...Ingen god fe hade fixat detta. Man har det värre än Askungen på den biten ;) Nää då....Askungen hade det nog körigt skulle jag tro... Man får rätta lottokupongen,vilket inte kommer att ge nån vinst skulle jag tippa på. Man må vara realistisk i vissa fall :) Näää,jag ska faktiskt gå och väcka min son som behöver kliva upp så han är trött ikväll och kommer i säng.Annars blir det inte så skoj för honom i morgon bitti....Ha en härlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad önskar sig fröken på den stora dagen?

2010-08-24 @ 08:05:17
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Strumpor ;) Som alltid hahahaha.

2010-08-24 @ 12:01:30
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0