tisdag...

Ledig idag,förutom apt på morgonkulan då... Har inte gjort så mycket idag..Det vanliga uttjatade bara. Johan har kört Verona en sväng och sedan drog han till stan. Jag ska ringa veterinären och beställa vaccinering av raggsockorna!! Dags att bada alla hästar också..Kan ju bli spännande...
I morgon jobbar jag igen,Johan åxå för den delen,så en matmamma är inhyrd för flaskning av lamm och omhändertagande av Hugo.
Julia ringde igår förresten..Hon hade fått en kniv i näven och fick åka och sy tre stygn... Så kan det gå!!! Ska de inte ha skydd på knivarna på skolan tycker man?? Ska undersöka det där närmre tror jag bestämt.Tänk om grabben slängt upp näven och träffat ögat eller så?? Tur i oturen att det var handen som sagt...
Jaa,nu väntar jag på att resten av min familj ska komma hem...Hungrig är jag också..... Det vanliga nu alltså...Vad blir det för mat tro?? Måste organisera det där.Ett evigt småhandlande..Jag avskyr det.
Näää,nu ska man väl sätta fart...

Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Ja du, det där med matinköp hatar jag också. Försöker veckohandla, men det behövs ju alltid en massa annat däremellan. Hoppas allt är bra med dig annars! Jag ser fram emot en helg i Stockholm :-) Kram!

2010-04-20 @ 21:49:35
URL: http://camillasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0