Tisdag..

Nu så har farbror veterinären varit här och vaccinerat Baldur och Hraffe! Bägge skötte sig utomordentligt bra! Hraffe fick åxå lite kläm på paketet för att känna att testiklarna finns där.Han släpper ju inte ner dem den rackarn... Men finns gör dem iallafall så det är jag glad för! Nu ska Hraffe har spruta 2 om ca 4 veckor.
Nu sitter jag på häcken och dricker kaffe. Ska röra mig inöver stan vid 2 tiden. Julia ska på vårdcentralen och plocka bort sina stygn idag. Hugo följer med en kompis hem idag. Dessutom skulle de få testa på Kung Fu på gympan idag,så han kan möjligen vara på gott humör sedan...
Ja annars så är det samma samma...Ska gå ut å fota lite lamm tänkte jag ;) De växer så det knakar och är skitsöta nu när de hullat på sig lite. I början är de ju mest skinn och ben.
Näää,man ska väl sätta fart kanske? Hoppas ni alla har en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

Hur gick det med kung fu´n??

2010-04-28 @ 19:12:42
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Ungen var ju inte med..Jag hade sagt att han inte skulle vara med på gympan sa han,vilket jag hade sagt men jag sa sedan till fröken att han kunde få testa lite iallafall...

2010-04-29 @ 11:21:24
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0