Solig lördag!

Uppe med tuppen,såklart... Djuren ute/matade. Hugo sitter å ser på tv och volymen är minst sagt hög...
I dag ska det hämtas hö med häst och vagn. Jag ska visst följa med och fota begivenheten...
Sedan ska jag banne mig ta tag i fönsterputsen..Nu när solen skiner syns det verkligen. Lika bra att beta av det så kan jag stryka det från listan ;) Vårmässa är det i helgen,men det är då inget jag tänker besöka. Trångt och jävligt bara... Lammen växer så det knakar,de har rejäla rallyn nu :) Ska bli kul att se dem när de får gå ut. Blir säkert cirkus...I går var Tina här och vi satt och surrade över en bacardi breezer. Sedan var jag i stallet mest hela kvällen. Försökte borsta,men när de inte torkat helt är det ju svårt. Dags att bada hästarna så fort det torkat upp!!
Nää,nu ska jag ta och göra lite nytta!! Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja skiten på fönsterna syns verkligen nu när solen lyser för jämnan. Synd bara att de ser lika skitiga ut igen efter 2-3 veckor. Så är det för oss i alla fall som har fritt blås från en insjö. Man kan putsa och putsa och putsa....

2010-04-24 @ 15:08:47
URL: http://www.krokkofin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0