Snart är friveckan sluuuut...igen...

Ja fy 17 vad friveckorna går fooort! Fattar inte vart tiden tar vägen! I dag har jag putsat fönster,till och med i stallet! Hittade en druknad råtta i fårens vattenbalja..Urk å fy vad äckligt...Hällde ut den ute så med lite tur är det nån skata som tar reda på den...
I morgon är det sista dagen på friveckan..Sedan ska det jobbas igen. I dag var jag å lilleman å köpte nya tennis skor åt honom,är ju läge för nya. De hade skitcoola skor för små grabbar...Tänkte direkt på Affe såklart :)
Snart fyller min syster och systerson år också..Undra vad jag ska hitta på... Löser sig väl.Hoppas jag iallafall...
Näää,nu har luften gått ur mig.Kryper ner i soffan.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0