Back to life...

Här har man haft magsjuka..Fy fan,rent ut sagt!! Jag får ta mig 17 ångest av att kräkas.. I dag är det dock bättre,även om magen mullrar lite efter första målet mat på sisådär 2 dygn...Levde på urvispad cola och nyponsoppa tills nu..
Siwan passade på att lamma igår,när jag var som sämst åxå..2 små baggar blev det,en svart och en vit.
Kvällen spenderas nog på soffan..Ute regnar det ju..Mindre kul,men snön försvinner ju iallafall...
I morrn är det sista dagen på frivecka,som var alldeles för kort denna gång..Men det gick ju bort några dagar på sjukor så det är väl därför det känns så... Nu ska jag gå ut å mata Marie!!

Kommentarer
Postat av: emelie

Nej, blev du också magsjuk ? Fyfan vad jag tycker synd om dig !

Hälsa grattis till Siv och pussa Marie från mig ..:)

2010-04-15 @ 21:39:23
URL: http://emelienordlund.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0