1:a april!!

Våren är väl i antågande på riktigt nu hoppas jag..Fast lite vemodigt är det att parkera skotern nu när man äntligen börjat fatta grejen... Vi var ut och åkte igår med 2 jobbarkompisar till Johan..Erbjöd mig att åka bakpå så de slapp vänta så mycket men Johan ville iiiinte skjutsa...Så då fick de vänta åxå... Fast det blev inte såååå farligt för ena skotern pajade lite så det gick inte så fort ändå ;) Sedan drog vi hem,svidade om och åkte på laserhallen och spöade barnen där...Nästa gång ska jag vara i grabbarnas lag har Hugo bestämt..De stackarna fick 1 poäng...Det var lite synd om dem faktiskt... Ja så såg gårdagens ut.Dagen ska väl ägnas åt fix och don,hovslagaren kommer och verkar Verona.Hon är vansinnigt björnfotad stackarn. Sedan får hon gå barfota så vi kan släppa ihop dem igen när Pontus läkt ihop. Hans sår läker bra,han ligger inne nu åxå,så det går åt rätt håll...Jag hoppas bara att det inte blivit nån spricka i benet som ska smälla av när man minst anar det. DET är min lilla ångest tanke nu...
Jaa,annars så var det väl inte så mycket mer...Ska ju jobba i påsk...Onsdag funderar vi på en skotertur till Hassela om vädret tillåter. Fast då SKA jag åka,annars tar det ju 100 år i mitt tempo....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0