TRÖTT!

Det är jag verkligen idag...Har haft svårt att komma i säng på kvällarna.Tiden rinner iväg och vips är klockan halv 12..Jag som behöver mina sömntimmar för att orka med,dvs bortskämd...
Thorsten stackarn är som förryckt...Han har ju inte fått äta sedan igårkväll...Dags att kastrera idag så käka blir det inte förrän efteråt.Han är som galen,mer galen än vanligt... Morgonsysslorna utförda lika odramatiskt som alltid. Hraffe blir tryggare å tryggare iallafall. Very bra... Nää,nu ska jag servera frukost till ett litet skolbarn...
Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Skönt att det gick bra att knipsa kulorna på killen ;)

2009-11-16 @ 22:18:51
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0