Tisdag..

Japp det har hunnit bli tisdag. Man var uppe arla och släppte ut djuren,väckte barn och intog den obligatoriska morgonkoppen...
Vi har varit på Birsta idag,påbörjat julshoppandet. Inte mitt favvoplace,men nöden har ingen lag. Det inhandlades ett par vinterstövlar till mig. Ett par som omöjligt kan konverteras till stallskor,vilket brukar bli fallet många gånger... Lite strumpor och jox till ungarna blev det åxå.
Nu toksnöar det ute...Burr...Vilken tur jag köpte skor nudå,annars har man väl sjavat runt i tennisskorna i vinter ;) Nu ska jag sjunka ner i soffan en stund. Hästarna går det ju ingen nöd på,de har fått storbalar i hagarna idag. Tidsbesparande kan jag lova när man släpper ut på morgnarna...
Nää,ha en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred och ängeln Lucas

Jag vill också ha nya stövlar...

Gick de bra å rida??

2009-11-10 @ 17:48:11
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0