Snö!!

Jag möttes av snö på bilen i morse när jag skulle åka hem :) Ganska plaskig snö,men ändå snö!! Jag personligen tycker nog att det är okej att den kommer nu. Det är så mörkt och trist ute den här årstiden,så lite snö lyser nog upp :)
Nu är jag ledig.Har frivecka i 8 dagar! Mycket ska hinnas med. I dag kommer Therese å Abbe med Affe. Hugo ska gratuleras lite. Han blev så glad igår när jag berättade att Affe skulle komma... Undrar om han tycker det om ett halvår,när Affe kan gå och nå hans grejer :)
I dag åker min pojke buss med sina stor-kusiner till skolan. De tar så bra hand om sin lill-kusin så det ska nog gå bra. Sedan ska han hämtas på skolan kl halv två.  Vi ska nog passa på att åka till skoaffären å kolla vad de har för vinterkängor till små grabbar.... Behövs nya! I dag kommer äntligen värmemannen åxå...Inte utan att jag fryser lite nu...Kallt som attan inne.Burr....Men ikväll hoppas jag få lägga mig och ha värme i elementen däruppe. Och kanske kan lilleman börja bära in saker i sitt nya rum. Måste knäppa kort så ni får se resultatet sedan :) Nääää,nu ska jag dricka kaffe å stöka på lite. Dra igång ett bullbak bla. Hoppas ni har en härlig dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0