Regn,blött å jobb...

Vart är snön nånstans??? Blir galen på detta väder! Det åste ha regnat flera kubik i höst.. Nu kan det väl sluta??
Jaaa,jag jobbar idag.Har dock hemlängtan... Men så kan det vara ibland... Glädjande fick jag höra att Hraffe´s pass har kommit å kommer på posten i veckan :) Jag är glad över det iallafall!!  I övrigt har det väl inte hänt så fasansfullt mycket.Same old antar jag... I morrn ska jag ladda för sista passet innan frivecka :) Lördag ar jag huset fullt i ungar,syrrans barn ska sova över..Å så mamma´s hund...På söndag kör vi folk på Skansen-Maj´s julmarknad,för er som vill åka. Kostar en tjuga per skalle som går till intresseföreningen.
Nu ska jag höra med min son hur han har haft det idag :) Trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0