Jobbdag..

Fast bara 9-16 idag. Har bytt bort kväll å natt. Skönt för hugo att slippa ha barnvakt hela dygnet... I går var jag ute å red en sväng. Vi skrittade. Baldur taktade faktiskt inte. Han skrittade vägvinnande och kikade på sin omgivning. Jag är mycket nöjd!! Det är bra han skrittar så han bygger upp sina ryggmuskler och det är ju i skritten de gör det bäst :) Provade regntäcket som jag så mödosamt lagat...För stort!! Typiskt!! Jag får köpa ett nytt. 115 cm borde va lagomt...Vad gör man???Nu vill jag ha en update av Therese så jag får höra hur de haft det på sin semester...Jag vet ju vart de skulle å vad de skulle göra på det stora hela.Abbe skvallrade ;) Jag hoppas de kunnat njuta utan att sakna Affe för mycket. Det är ju tufft att lämna bort första gången,det dåliga samvetet å saknaden.... Så jag hoppas det gått bra!
Nää,nu ska jag servera frukost som den husmor man är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0