Helg...

Jahapp.I helgen har jag å Johan varit på bio! För första gången på hundra år så såg vi ingen tecknad film tillsammans med barnen ;) Danne å Emelie var barnvakt,tack snälla!!!!
Julia har fått ha en kompis här i helgen.Det har varit dåligt med övernattningar här på ett tag,eftersom vi har byggt rum men nu så har det blivit av :) Nathalie har sovit här 2 nätter nu så jag tror hon får åka hem idag :)
I gårkväll var det allmän hästputs..Det är ju en jäkla smet ihagarna när det regnat så ini vassen..Hraffe lyfter snällt sina fötter nu tycker jag.Fast han vill gärna backa ini väggen ibland å snacka med en istället,det tar lite längre tid,men vad gör väl det?? Det är ju nu man lägger grunden och jag vill att han ska vara trygg och inte flänga som en proppeller när man håller på i boxen. Men det tar sig :)) Baldur är lugn som en filbunke och han verkar verkligen ha bott in sig nu. Som jag tycker om mina hästar!! Det är så skönt att vara med dem och nu vill de ju komma och vara med mig och går man ut i hagen så kommer de direkt. Härligt! Fast jag önskar nog att det vore trevligare väder å underlag.... Håller på att övertala Johan att jag ska få göra mig en paddock,men det går inge bra....  

Nää jag önskar det vore sommar.....







Näää,jag ska ta itu med lite av varje..Tvättkorgen svämmar snart över å jag har lite stallkläder som vill tvättas åxå... Bäst man sätter fart kanske??? Ha en härlig dag alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0