Fredag å frivecka :)

Leeedig!! Världens bästa ord..I morgon bitti kommer jag inte att ställa nån klocka...
I dag är förhoppningen att Hugo ska åka på leksaksaffären,jag ska hämta ut min film och hämta Julia. Sedan har vi tänkt oss en bio,Johan å jag. Eftersom vi "firade" 10 år häromdagen så tyckte vi allt att en barnfri aktivitet kunde vi väl kosta på oss. Iallafall tycker jag det..Johan får så lov att följa med,vare sig han vill eller ej!
Nu väntar jag på mamma som ska hämta nån bräda och betala älgkött. Kaffekoppen håller mig sällskap...
I morgon ska jag förhoppningsvis börja städa gården på spik och skit efter snickarnissarna. Ställningen är nermonterad,men de har inte hämtat den än. Näää,nu ska jag dricka upp mitt kaffe :) Ha en härlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Vad härligt med frivecka! Och det är helt underbart med fredag. Imorgon skulle väl solen titta fram, då får man passa på att gå ut ;-) Annars tar jag det lugnt i helgen, förutom lite städning. Ha det så gott! Kramar Camilla

2009-11-20 @ 19:37:33
URL: http://camillasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0