Ett par bilder...



Kolla vad jag träffade på i ridhuset i Baggböle... Sååå fiiiin tikvalp...


Thorsten i sin favoritposition....


Onsdagmorgonen har jag inlett med sovmorgon :) Väl behövt!! Här är man ju uppe kl.6 vareviga dag i övrigt. Nackdelen med skiftarbete..Man jobbar ju helger och måste såledels kliva upp tidigt då med,fast man har klivit upp heeela veckan lång. Så sovmorgnar är man inte bortskämd med :) Nu har jag masat mig upp iallafall. Ska sticka ut och fota lite djur tror jag... Tar mig en kaffekopp nu och försöker mota Thorsten från tangentbordet.Han är envis,rackar´n. Näää,bäst man tar tag i dagen :) Ha en härlig dag!!

Kommentarer
Postat av: karin

oj vilken söt vovve. :)

2009-11-19 @ 16:52:05
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0