Torsdag som braskar..

Kanhända är man bortskämd av dessa varmgrader som varit fram till nu..I morse var det -10 hemma och jag trodde allvarligt att huvudet skulle frysa ihop och trilla av... Letade mössa in i det sista men jag vete 17 var den tagit vägen.. Säkert ligger den låååångt in på hyllan dit man inte når utan stol eller två meters ben...
Pga kylan har jag omvärderat mitt beslut att ha kjol på julbordet i morrn...Blir inget av med det.Bara att jag tänkte ha kjol var ju ett kors i taket..... I dag jobbar jag sista passinnan friveckan och är sedan ledig till annandagen. Inte fel. Vi har ju ett och annat att stå i innan julafton. Söndag är det köttbullsverkstad hemma,sedan ska det ju göras diverse annat åxå såklart...Näää,nu ska jag jobba på....

Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Hoppas du får trevligt på julbordet! Ha en toppenhelg också! Kramar Camilla

2009-12-18 @ 19:08:58
URL: http://camillasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0