Sjukstuga...

Jaa,nu har Hugo blivit sjuk. Han har feber och täppt näsa. Ingen jättehög feber tack o lov,men dock feber. Jag är hemma med honom idag och jobbar nattdelen av passet. Stackars lilleman.... Så nu hoppas jag han blir pigg fort och att ingen annan blir sjuk! I går fick vi en inbjudan till julbord på Löran :) Fiskevårdsföreningen bjuder markägarna vad jag förstod. Kul! Vi var lediga åxå,peppar peppar. Det ser vi fram emot! Nu ska vi väl till veckan göra klart julklapparna. Hittat en perfekt klapp till Affe,så jag hoppas vi hinner mysa med honom och hans föräldrar innan julafton. Det går så fort nu så det är inte klokt!
Äntligen står termometern på minusgrader ute åxå. Ingen mer gegga!! Hoppas vi! I morgon kommer hovslagaren och vinterskor storhästarna,sedan är det de små den åttonde. Det är ju tungt att ta de stora så de delar upp dem här.... Nä,nu ska jag släppa ut de 4benta. Har väntat lite med det idag,men nu är det dags...

Kommentarer
Postat av: sara

jamila berg?

2009-12-02 @ 17:09:36
URL: http://ekblojjmare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0