Så trött,så trött...

Har sovit som en kratta förmodligen. Är vansinnigt trött.... Hur om helst så är jag på jobbet. Jobbar till i morgon bitti,sedan är jag ledig. Kikar på sadlar på nätet,vilket varit mitt stora nöje några dagar :)
Julia är nu i stockholm och shoppar med sin faster. Flyget gick kl 6  morse... I går var hon till frissan och permanentade håret,en mjuk permanent för krulligt ville hon inte ha,vågigt var melodin. Skjutsade henne sedan till Faster så hon fick sova där. Tja...annars har det mest knatat på. Jbbat som sagt,letar häst och svär över pannjäveln. I går morse när jag kom hem var det kallt. 15 grader inne...Brrr. Hoppas Johan får ordning på grejerna... Nää jag måste slita vidare. Ha en härlig dag alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0