Inge TGIF för mig ;)

Jag jobbar ju menar jag... Idolfinal har jag hört...Har lyckats undvika ALLA avsnitt iår...En bedrift i sig själv kanske?? Gårdagen spenderade vi delvis med att handla julklappar. Besiktade fårrden åxå,så nu är den till salu. Nybesiktad å nyskattad.
"nysaaben" gick ju kanonbra,men det är ju många knappar å grejer man inte riktigt har koll på än ;)
Ja annars är det ju alldeles som vanligt....Inga nyheter från världsmetropolen Gästa. Vi har väl så smått börjat ställa för julen...Eller..funderat på hur vi ska placera ut oss iallafall. Vi blir ju ett gäng. Kul med"storjul" så man slipper flänga dagarna tre,som vi har gjort ialla år hittills! Att få vara hemma hos oss är ju åxå en bonus! Annars är det mest vi som fått åka runt och med detta då diskuterat den ständiga frågan:vem kör... Svar:taxichauffören?? Näää,jag måste gneta vidare jag...En sliter för brödfödan ;)
Hoppas ni har en härlig fredagkväll!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0