👋🏻

Hej på er!
Länge sedan nu jag vet. Blir som inte av bara... men nu en snabb uppdatering. Vart var jag sist tro? Lektor var nyfödd har jag för mig.... Ja tiden går ju fort så nu är han över en månad och Sól med då såklart. De är väldigt olika. Sól är på. Hon kommer som ett skott i hagen och är sådär så man inte blir av med henne,Lektor not so much. Han piper gärna iväg till den sida av morsan man inte når. Inne går det bra,då kan man kela,men ute är det tvärnit... 
http://youtu.be/qbgWokSs0jk
Här ovan en film på katta. Börjar tro hon har nån form av autism eller nåt... Knäppskallen där..Nedan ett litet klipp jag skulle ha till fridfullt,men det sket sig mot slutet. Ni kommer se vad jag menar.
Annars är det jämna plågor kan man säga,snart semester och det kan man ju inte klaga över 😉Mer spännande saker på G,men jag får informera om det när det är klart!
 
http://youtu.be/WcOoFoQ4A5k
 
Ha det bäst så länge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0