Jorå

friveckan lider mot sitt slut och under den har man skottat ihjäl ryggen. Det har kommit en hel del snö och man slipper ju inte skotta vid dörrar och så. När man skottat fram samma dörr ett tiotal gånger är man ganska less och min rygg är skräp. Hugger i den,så det blir till att låsa opp den nu. Suck...
Annars så har vi beslutat att låta Goliat gå till de gröna ängarna. Han blir för farlig ensam helt enkelt. skittrist att behöva göra så,men jag vill inte utsätta vare sig oss eller nån annan för en olycka. Oddsen att det går bra är så små som vi ser det. Så så får det bli. 
Mina pållars magar växer. Baldurs åxå 😁 Nu är jag inte så bekymrad över honom. När april är här så har han tappat den. Instinkterna kommer igång typ då. Snällast i stan han som går med sina flickor ❤️ 
Nu är det dags att skjutsa barn. Ha det gott!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad tråkigt att det blev så tokigt med Goliat, men jag tror att det är helt rätt beslut, för allas skull.

2016-01-20 @ 15:53:32
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0