Tjo

Jaha friveckan är slut och jag har då inte hunnit det jag tänkt den här veckan heller. Hur gör folk som jobbar måndag till fredag? Fattar inte. 
I går kväll snöade det. Det blev 2 korn typ. Jag är mycket missnöjd. Just nu är det ju bara stenhårt och knöligt överallt. Jag bara väntar på att nån pålle vrickar foten. Typ Gaefa,för det brukar vara hon...
I fredags fick jag den stora äran att barnvakta Goliat,4 månader. För en gångs skull lyckades jag att inte bli kräkt på ;) Mysigt att få låna bebis iallafall...
Katten Stefan vill också vara med. Har aldrig varit med om en sån sjukt gosig katt...
Vår Tova tuggar vidare på alla blommor. Finns knappt blad kvar på nån. Men men,det går väl över. Mer fundersam är man ju över julgranen när den väl kommer in. Vi funderar faktiskt på att knyta fast den i taket helt enkelt...
Nu är det dags att sätta fart iallafall.... Man dka mocka å greja,sen ska Kenny Bräk åka hem till sina tackor. Trevligaste baggen är inte ens vår... Våra är stångiga som 17,vilket inte roar mig det minsta.'Nåväl,bäst att svida om 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0