Måndag igen...

Har ju jobbat helg och har två pass kvar innan frivecka. Blåser ordentligt idag får man säga. Gubben mötte en skottkärra på gården i morse :) 
Har börjat slå in julklappar idag,vilket var lättare sagt än gjort då man har en liten katta. Snöret försvann raskt om man säger. Sen har ju de färdiginslagna paketen frestande krullsnören. Så nu är alla klappa lagda i stor påse med dragkedja. Annars blir de nog naggade i hörnen innan jul...
Vi har bestämt att inte köpa klappar åt oss vuxna i år så jag köpte en egen klapp åt mig själv :) 
Den här bilden på canvas. Älskar bilden fast man inte ser några huvven :) Så den ska upp på väggen var planen ;)
På onsdag fyller gubben år och jag har jäklar anamma ansträngt mig rejält och lyckats få ihop det. Mer berättar jag sen när han fått sitt paket ;) 
I kväll blir det stallpysselkväll. Gubben jobbar och det är mest tv program jag inte har nån större lust å se. Man glor på dumburken så det klarar sig ;)
Tja inget av större intresse har väl hänt sen sist. Preggosarna är hormonella å Freyja lite smal över manken så hon har börjat få mer hö om dagarna. Mest inne på kvällen för annars är det ju inte sagt hon får äta precis på sin höhög...
Nä Nu ska jag göra nån nytta innan det är dags för stallet!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du gör helt rätt i att köpa julklapp till dig själv, det brukar ju vara de bästa klapparna ;)
Bilden är riktigt fin, förstår att du valde den.
Här finns också hormonella preggos, den ena rundare än den andra!

2015-12-14 @ 10:53:41
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0