Men idag!

Ska jag få träffa fröken E,unge herr D och deras lilla Tille! Fröken E ringde igår å det var så skönt att höra hennes röst!! När man pratat dagligen blir det rackarns konstigt när man inte pratar på ett par dagar... Skönt att allt blev bra till sist!
Pökprinsen är på Dimmbra direkt på morron å hon brunstpinkar... Usch vad det stinker. Får nog spola av henne baktill... Nu ska jag kliva på å jobba "långsväng" fredag-söndag-tisdag-torsdag. Har absolut noll inspiration. Men det brukar infinna sig när man är på plats liksom. Ser inte fram emot att kliva opp 5 i morrn dock..... Men allt går. Sonen har prao i morrn,och är det inte behändigt att bo på en bonnagård då! Nu brukar han vara duktig att hjälpa till ändå,så det blir väl som en extra dag hemma bara. Tiden har ju rusat fram tycker jag. Snart sommarlov för barnen. Systersonen tar studenten,han var ju nyss 2 å slogs med Julia... Ja jäklar.
Nää nu äre allt dags att sätta fart. Mycket att göra innan jag får styra mot stan! Kära nån vad spännande att se henne! Med lite tur kanske man får hålla lite? Fast det tar jag som en bonus isf... Får jag bara känna på lillhanden lite är jag nöjd å glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0