Men va faan...

Min karl var på nån form av omvänd svensexa igår. Visst,ha så kul. Men när han fick skjuts hem så tyckte samtliga passagerare att vi kliver ut å gapar högt en stund! Under sovrumsfönstret. Vem vaknade? Jo jag. Å jag har inte lätt för å somna om nä... När gubben kom opp å lade sig fick jag förklaringen att "de var tvungna". Att vad? Gapa högst,väcka mig? Jag ska faktiskt upp å jobba!! Hade jag varit ledig hade jag ju skitit i vilket,men när klockan ringer 6 är det inte så kul. Hade en hämnd planerad,men tackan var tyst. Synd... Jävligt dålig stil iallafall. Igår fick jag själv städa ur krubba å så efter inhysingen. Hon sa inte tack å hej eller nånting. Betedde sig som om hon snart var tillbaka. Åxå lite dålig stil tycker jag.  Hej då kan man väl säga? Eller? 
i dag är jag den siste man vill reta upp,sov på soffan till sist nån timme. Karln snarkade ju duktigt åxå :/
Nä jag ska dricka en liter kaffe innan avfärd. Adjöken...

Kommentarer
Postat av: marianne

Jag har undrat många gånger varför karlar måste låta så mycket när dom festar....och ungdomar...vet inte om dom måste bevisa något och i så fall vad?

Jag har skurat boxar efter flera inhyrningar, så numer nöjer ajg mej med Maria och skulle det komma någon fler, så ahr jag ett kontrakt klart, en månadshyra i deposition som återbetalas när städningen är klar efter flytt. Det är så himla nonchalant att kläcka ur sej..."jag hinner inte" Vadå hinner? Är min tid värd mindre än någon annans?
Nä fy för sådana människor :(

2014-03-02 @ 12:44:36
URL: http://marresmams.blogg.se
Postat av: Jenny

Nåja, med inhysningen gör du nog bäst i att tacka din lyckliga stjärna att den epoken är förbi, man kan tyvärr inte förvänta sig speciellt mycket av somliga människor, men nu är du kvitt henne i alla fall :)

Hur går det med kisseriet? Fångat nått nu då?

2014-03-02 @ 22:37:09
URL: http://videungens.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0