Jamen jäklarns vad bra

 
Hagbygget blev ju toppen det! Inte såååå mkt större,men tillräckligt. Grinden blev närmre åxå så man slipper gå längre än man behöver. I morrn kommer farsgubben å lägger ut grus på gården. Han dök upp med ett lastbilslass så där helt apropå för det tyckte han vi behövde ;)
Min kära farmor låg på sjukhus förra veckan,å tror ni inte på fan att nån stulit de kontanter OCH hennes bankkort på sjukan? Fy!! Att de har samvete att ta en stackars 89årings pengar.. Idioter. Det är polusanmält å tanten är hemma igen. Men nu bör hon snart in på äldreboende faktiskt. Lite si och så med mat osv tror jag.
 
jenny; jag ska absolut uppdatera med bilder,får bli till veckan när de nya är hämtade :)
I dag får ni låta er nöja med en bild på Stina,syrrans hund...

Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Vad duktig du är som bygger hage själv! Det klarar inte jag av, det kräver verkligen "sin man" att fixa det. Men jag funderar faktiskt på att köpa några plaststolp och sätta upp i en pytteliten hage, för att gränsa av mot en massa jox som vi har där. Om jag gör det kan jag släppa in och ut hästarna från bakdörren på stallet ut i stora hagen och det vore verkligen superbt att kunna göra så :-)

Lycka till med hämtningen av Sigge och Goliat i morgon och på tisdag och kör försiktigt!

2013-10-20 @ 20:26:41
URL: http://stallskogalund.blogg.se
Postat av: Jenny

Men herregud, att somliga inte har någon skam i kroppen alls! Så fruktansvärt lågt att stjäla från en liten gumma.

Ser fram emot uppdateringen :)

2013-10-20 @ 20:37:08
URL: http://videungens.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0