Mot bättre vetande

Drog jag fram symaskinen i går. Det är en syssla jag inte alls är överens med nä. Då kan man undra varför man deog fram den. Joo,snål eller så kanske? Jag var tvungen att sy ihop mina favoritlångkalsonger. Jag vet,helsjukt,MEN det är favoriterna ju. Har letat likadana utan framgång.
Själva lagandet gick väl sådär. Snyggt blev det inte,men helt. Åtminstone för stunden.
Att trådarna har olika färger struntar jag åxå i. Så det så. Skulle väl dock önska att maskinen slutar tugga i allt tyg så hemskt. Men jag får nog anlita mamma för mer avancerade saker :)
Nu är det sista dan på friveckan igen. Vad hände liksom? Jag klev ju av nyss...
Eller?


Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Haha skönt att långisarna är räddade för den här gången då! Vad är det för speciellt med dem eftersom det inte finns snarlika att köpa?

2013-01-31 @ 09:37:03
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0