Djupdykning i garderoben..

Har letar kläder att packa i resväskan. Ja den garderoben innehåller då inte mycket att hänga i granen. Många lappade jeans förvisso.
Rotat fram det jag ska ha med,och vi får handla lite där. Jag äger 2 par shorts,hela 2 par. Jaha,där ser man.
Nu har jag skrivit en instruktionsbok om hästarna :) Nä det blev en a4 sida... Drygt... Mest om mat såklart. Mina fina pållar står inne och mumsar nu. Nyborstade och fina! Gaefa var duktig med hovarna i dag med. Det tar sig! Hon har fått en liten boxskylt också,jag gillar skylt med bild på hästen. Då ser man ju var den hör hemma även i ett stall man inte hör hemma i.
Nä nu ska jag mysa till på sofflocket ett tag,tv å wordfeud!


Kommentarer
Postat av: Nina Liljedahl

Åh är det dags att åka snart?! Vad härligt!

Jag kan ju trösta dig med att jag bara har ett par shorts....och dem är det lite målarfärg på. Mina jeans har jag vuxit ur, så två olika kjolar brukar jag alternera mellan. Livet är himla hårt ibland....

2012-09-30 @ 23:26:53
URL: http://stallskogalund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0