Ännu en arla morgon ;)

Vaken med tuppen. Har hunnit släppa ut,mocka och fixa kvällsmat till hästarna. Ifall sambon får in dem vill säga. Han har haft lite körigt på den avdelningen ju...
Igår var Gaefa jätteduktig med sina hovar. Det går bättre och bättre! Gullhäst! Snäll och rar dam.
I dag ska jag jobba så nu är sonen nyväckt,han åker med till skolan. Husbonn har nyss kommit hem efter nattjobb och gått å lagt sig.
Bara två pass kvar nu innan friveckan... Å förkylningen har hittills inte blivit värre,tack o lov... Ropar inte hej än...
16 dagar kvar till avfärd. Tänk om man blir biten av charterflugan? Vill åka varje år eller nåt? Nästa tur går till Island sa jag till sonen vilket emottogs med upprörd min...
Nä nu är det bäst jag sätter fart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0