Onsdag...

Fantastiskt vad man tjänar tid på morgnarna när man ställt kvällen innan. Packat hö och sånt. Var i vaktstallet halv 6 först,sen hem till mina egna och 5 över 6 satt man med kaffekopp och tidning! Jag avskyr att packa höpåsar på morgonen. Jag är för trött då och kroppen också! I helgen ska vi visst sova på hotell jag och sambon! Trodde vi skulle hem på kvällen,men icke! Innebär sovmorgon!!! Ingen klocka som ringer! Nu vaknar ju jag 99 gånger av 100 före den där klockan,så säkert är jag vaken kl 6 ändå... Hoppas inte...
I morgon ska jag och Baldur till den lokala ridklubben,Njurunda RF. Där ska vi tömköra! Jag kan tömköra för inkörning,men känner jag vill ha tips och råd ur markarbetessynpunkt. Fröken E följer med som groomie och det könns skönt ifall nåt krånglar. Oftast lastar man och lastar av själv enkelt,men det är skönt att ha nån med sig! Han är ju trots allt hingst och min fasa är att man skulle tappa honom... Fast då ska det nog till nåt rejält. Nä nu måste jag se till att mina barn går frukost och kommer iväg till skolan. Sen ska det mockas å grejas. Måste spåna ordentligt hos grannen idag. Lite för tunnt för min smak. Hoppas jag kommer ihåg kameran i morgon också... Vill ju fota lite :)


Kommentarer
Postat av: Alva

Fin blogg du har. Kika gärna in på min;)

2012-03-14 @ 07:10:56
URL: http://flinganalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0