Helt fantastiskt!!

Under årens lopp har man ju funderat över de hästar man haft,vart de tagit vägen och så. Jag har haft koll på Vimse tex,men Niten tappade jag bort då han såldes vidare efter att jag själv sålt honom. Denna fantastiska ponny med gummibollsben,som var fenomenal på snabba svängar och som jag tävlat och framförallt haft otroligt roligt med. Han lever fortfarande,31 år gammal!! Jag blev fantastiskt glad att höra detta. Han har bott hos samma familj i ca 15 år,vilket jag är så glad över!! För inte vill man att det ska behöva säljas gång efter annan??
Väntar på att få lite bilder och mer info mailat till mig!
Så roligt så det är inte klokt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0