Pågående ockupation...

Av teve:n. Trots att de har på rummet så ska det ses nere. Först ut; Hugo,som såg lääängsta filmen Sagan om de två tornen... Nu är det tecknat. Detta gjorde att jag får se ponnyakuten på datorn sen.
Nu ska Julia se Solsidan Ove tydligen. Undra vad jag får se och när då ;)
Vaktandet av travhästar är nu klart. Känns som om helgen svischat förbi bara... Har mest mockat å mockat tycker jag?
Och skurat vattenbaljor,för det gjorde jag idag...
Nä jag skiter i Ove och går ut! Ser väl på teve när ungarna lagt sig då,om det är nåt värt att se...
Recyclar ännu en gammal bild då,för jag har legat på latsidan med fotandet kan man säga....

Förövrigt irriterar jag mig idag på skoteråkarna som kör på vägverkets led...Håll sig på skoterleden va! Det ska man har jag hört! Möjligen kan det vara klokt att investera i en ledkarta om man känner sig vilsen....

Kommentarer
Postat av: Jenny

härlig bild!

2012-02-12 @ 21:11:46
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0