Härligt!!

Therese och Albin har blivit föräldrar till en ursöt Ebba!! Jag är sååå glad! Stadig dam på 4,3 kg,så jag är inte alldeles avundsjuk på själva förlossningsdelen kan jag lova. Ska bli så otroligt mysigt att få träffa henne nån dag här framöver. Först ska väl de komma hem ordentligt och sen är ju släkten inte alldeles liten ;) Men jag längtar redan! Nu har jag längtat sedan jag fick veta att de väntade barn iåförsig,men jag kan längta lite till :)
Grattis till dem och storebrorsan Alfred,och änglabrorsan Lucas!



Hraffe har feber och lite "gunkig" i ena såret. Mer penicillin,5 dagar till.Har tvättat nu pust...
Dessutom är man ju lite yr i kupan själv. Hängig.Inte blev d bättre av att böja sig under Hraffe´s mage,men jag måste ju! Nu fick han gå ut en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0