Sega söndag..

Gääääsp! segstartat..Har varit uppe ett tag,förvisso men det går trögt. Djuren är ute och har fått sitt,barnen sover. Julia å hennes kompis var snäll å hjälpte mig ta in igår. Mycket skönt att slippa springa fram å tillbaka :D
Gick å lade mig vid elva igår,sådär ganska trött men inte sovtrött.Slog på en film uppe och vips slocknade man...
Världens bästa sömnpiller. Slår aldrig fel!
Gubben har jobbat natt igen å har gått å lagt sig. Får hoppas att barnen kommer ihåg det nudå.
Solen skiner så det blir en utedag!! Härligt! Hoppas våren går snabbt förbi,gärna utan gegga å lera och att sommaren blir lagom! Nu ska jag mysa med Thorsten som prompt ska sitta i mitt knä.Lite lätt ivägen.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0