Fullt ös

Blir det idag när hela Hugo´s klass kommer på studiebesök. 18 barn och 2 vuxna...Vädret ser ju mycket lovande ut! Enda abret är att jag och Hugo känner oss lite snuviga. Men vi trycker ett par alvedon så ska det gå.
Jag har en brunstbarometer jag. Baldur har i flera dagar varit superkär i Rindi. Och igår stannade hon utanför hans box och pinkade.. Baldur blev alldeles till sig,men skötte sig ändå när han gick ut. Lite extra brådis,men det kan man ju förstå! Ikväll kommer hovis och fixar hovar på Rindi-äntligen!! Ska rita av dasslocken innan tror jag. Det är det värsta jag sett någonsin.Säkert 4 cm för långa,om det räcker. Kvaliten på hovarna verkar dock bra,för de är trots sin längd hela och fina.Inga större urslag eller så. Näää,om man skulle ladda med den där alvedonkuren innan det är dags för invasionen....

Kommentarer
Postat av: Jenny

SV: Hon tackar ;D

Fin blogg du har! Min dam behöver också ha påhälsning av hovslagaren snart, hennes hovar ser bedrövliga ut...

2011-06-08 @ 11:14:48
URL: http://islandstokan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0