Kallt å kallt..Heeela tiden

Usch vad jag är LESS på vintern. Nu har det snöat 3 dagar på raken,det räcker nu. Vi har ju snöhögar överallt.
Kallt är det åxå... Nää,nu vill jag ha VÅR! I går inleddes projekt spritomslag. Det gick 2 flaskor asolsprit till benen. Pontus ser just nu ganska fånig ut,vare sig han är lindad eller ej. Utan ser han ut som en stor ullboll på smala ben.Alla ben är rakade nu ju. Med sina röda lindor ser han åxå lite fånig ut. Men huvudsaken är väl att det hjälper? Veterinären har tagit skrapprover förvisso,men det tar ca 14 dagar att få svar. SUCK! Tills dess är det väl mest jag,Florence,som har sjukvårdstjänstgöring.. Undra hur det kommer gå på lördag när jag jobbar då... Tur att hästen är det genomsnällaste som finns. I morrn måste jag baka bullar.Har lovat baka till sammandraget på söndag. Det var i ett svagt ögonblick,och innan jag insåg att man kunnat donera en hundring åxå. Men jag smyger undan en påse till oss själva :)
Nu ska jag sjunka ner på soffan en stund. Är ganska seg i kupan idag efter apt å en massa annat...
JO! Jag har haft ganska skojigt besök på B´s hemsida. Från Japan,Tyskland,Frankrike,Finslan å Svedala då förstås...Men Japan var ju lite långt bort kan tyckas..Men det var ju skoj ;)
NU,blire soffan...5 minuter iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0