Oh well...

Mockat ut hela Baldur´s box ocg fyllt i nytt fint spån. Det dammade så hemskt efter sommaren. Har mockat åt Rindi,som står på box med foten i paket. Hovböld... Usch å fy. Blev ett besök på atg kliniken m henne igår.Ja jag jobbade ju,så gubben fick åka själv tyvärr.  Haft haft besök av min gamla trogna vän Marie som kom med paket ;) Det var alkoläsk,en lite  flaska turkisk peppar och en påse mikropopcorn ;) Tack kära vän!!
Nu en tallrik fil! Gubbe å son ska på Birsta. Jag orkade inte faktiskt. Ny cykel ska införskaffas. Det ska cyklas på skolan tydligen. Har hämtat de sista 4 bagglammen uppåt vägen,Possum blev skraj stackar´n.
Grabbarna har bytt hage.Går i varsin beteshage medan Pontus får husera bakom stallet. Baldur trodde det var sto på g,för han skrek när vi närmade oss grinden,men tji fick han!
Hraffe har fullt sjå att gnägga och hålla koll på kamraterna sina. Men snaaaart är juvelerna ett minne blott!
Hittade bild på Baldur´s avkomma Dimma,samt en ny på Horatio.Pappa upp idagen!! Bilderna har jag nypt faktiskt. Här!

Ni ser ju vad Horatio är lik pappa ;) Han är bedömd till 8,11!
Nu:Jobba vidare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0