"Normaltid" på kroppsklockan.

Nu är man inte slö och sover till nåt 9 mer.Näärå,06.00 is the shit.. Iallafall enligt kroppsklockan. Huvudet håller inte med! Jag är trött faktiskt.Ska det vara så svårt att sova längre?
Jaja,släppte ut hästarna iallafall.Rindi fick gå ut åxå,vilken lycka för henne. Hästen var nog vansinnigt less att stå på box! Så några timmar ute idag,pyssel ikväll.Så får det bli!
Blir inget trav,dels är vädret inget vidare och dels bör jag baka nåt. Min mamma å syster samt Danne å Emelie kommer på fika i morrn.
Hade tänkt mig att blänka upp Hraffe och ta ngt kort på honom innan kastreringen åxå. Man ser att det är en hingst på långt håll tycker jag. Men snart så..Längtar vansinnigt.Känns inte kul att ta in dem och vara tvungen att lyssna på Hraffe gapa åt brorsan och dels vara tvungen att vara så jäkla sträng. Nää,jag vill ha det lugnt tack! Jag HOPPAS det går ur kroppen på honom fort. Men efter att ha googlat så har jag nu läst att det tar mellan 4 veckor och 3 månader!! Jag hoppas mer på 4 veckor då tack.
Näää,eftersom man är ensam vaken i huset,kanske i hela byn,så tar jag väl min kaffekopp och löser lite korsord.Eller läser "min" bok? Läser en bok av Kristina Ohlsson faktiskt. Misstänker att jag inte skrivit den nä.Jag stavar inte mitt namn sådär..Faktiskt.Det var ju synd ;) Lite royaltycheckar häråt!Tackar,tackar! Haha,man är född utan den begåvningen. Vad har man egentligen för begåvning? Tål att funderas på... Man är ju ingen Pignon heller,och ingen sångfågel.Inte kan man rita heller. Nä man är nog en vanlig,normal människa helt enkelt.
Nä usch vad dravligt det blev..Tjingeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0