Måndag och skolstart!

I dag börjar skolan efter (det korta)sommarlovet. Sonen var inte alldeles toppnöjd över detta. Kan tänka mig att tonårsdottern inte heller är nöjd.Hon är ju hos sin pappa nu,så helt säkert vet jag ju inte ;)
Sambon har börjat sälla sig till de levandes skara igen.Jag har bytt sängkläder som en galning idag efter hans kallsvettarnätter. Så i morgon är det åter till arbetet för moi.
Till helgen är det Sundsvall Open trot. Är i valet och kvalet om jag ska gå. Det brukar ju vara jättekul,men vi får se. Dottern är inte alldeles begeistrad i idén,inte sonen heller. Vad gjorde man för fel när man har 2 barn som inte gillar hästar alls??
Grabbarna står fortfarande i varsin hage,i väntan på Hraffe´s kastration. Om en vecka är det dags! Han har förvisso lugnat sig inne,men jag gör det ändå. Är han så här kaxig mot Baldur i år törs jag inte ens tänka på nästa... Lugn och ro vill jag ha på gården!! Baldur kör metod ignorera lillen.Funkar ganska bra i varsin hage,dock inte i samma vilket bitmärkena vittnat om. Jaja,nu blir det så.
Nu ska jag gå ut och hjälpa gubben "pyrra" lite.Vi eldar skräp. Här har det regnat så det är blött nog att kunna fjutta eld på brasan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0