Vojne,vojne...

Frågan är hur det står till med min mentala hälsa... Har tagit emot,med tacksamhet,ett trumset till Hugo som leveras i morgon. Hoppla. Man kan även uttrycka sig så som att man bundit ris på egen rygg,för lite så är det väl. Återkommer om en vecka så får vi se om man spelar på läppen vid det laget.
Har varit och tänt ljus på gravarna också. Det är så vackert när det lyser överallt. Några lyser det inte på vilket ju är synd. Tog med duvan hem från svärmors grav,men jag har uppenbarligen lyckats lämna vänster handske. Så kan det gå. Får vara glad över att vara högerhänt så länge. For sedan till min mamma och hämtade en kasse böcker,letade katten lite men gav upp då hon inte behagade snacka med mig. Kanske är hon sur över att vara ensam hemma? Drog mig sedan vidare upp i backen till min syster och tog en kopp kaffe innan det var dags att hämta barnen. Det var där det slog runt och jag tackade ja till trumsetet... Måste ha att göra med den borttappade vanten. Förvirringen över vart den tappades måste ha suttit kvar i hjärnan. Så var det nog.
Näää,nu ska jag sjunka ner i soffan och slöa. Trevlig fredag kväll. Nästa fredag körs det trumsolon här,välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0