Hmmm

Funderar (och har funderat länge) på att byta efternamn och ta min mormor´s flicknamn (Hell). Pappren har jag och nu har de höjt avgiften..Urk på prv...1800 kostar det nu...Fy 17 så dyrt...Min mamma´s mormor hette Lander,så det är ju åxå ett alternativ...
Men frågan är ju om det är värt de pengarna?? Får fundera lite till....Kanske ska man passa på nu när man får tillbaka på skatten? Jaa,vi får se.
I dag är det första maj! Vår på riktigt :) Synd bara att det regnar. Mindre kul,men det hör väl till. Johan hittade en till drunknad råtta igår. Nu vill jag ha ut fåren och till vintern ska det göras i ordning så de kan vara ute! På det sättet blir det ju inga råttor i ladugården.
Näää,nu ska jag dricka mitt kaffe,som annars har en tendens att kallna när jag sitter här och häckar... Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Therese - Mamma till Alfred & ängeln Lucas

eller fria till Johan och ta Åkerlund så heter du samma som Hugo =)

2010-05-02 @ 10:22:40
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

HA! Nu var du rolig...Min gubbe är snål med sitt efternamn tydligen...

2010-05-02 @ 16:21:48
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0