Spatt och spader...

...Det får man på barn som inte lyssnar kan jag meddela..... I går var det ett sjuhelsikes liv här.... Men efter diverse hot så somnade de till slut! Sov halvlänge även idag. Vi har nog vänt på dygnet lite.... Johan och jag klev upp halv 9...Inte särskilt vanligt kan jag säga. Nu ska gubben ut och köra häst,han lämnar mig med ligisterna..Tackar,tackar.... Ikväll jobbar han så det är Hugo och jag..I morgon kommer ALFRED!!!! Gud så mysigt det ska bli :)) Älsklingsgrabben,bäst under 8 :)
 
I övrigt så läser jag betäckningsavtal till höger och vänster och grunnar vidare på betäckningslicens 2011. Googlar en hel massa såklart också. Inte vanligt med färgväxlare tydligen så kanhända kunde Baldur få några brudar??
Det är ju det där med språngavgift,90 dagars dräktighet och levande föl...Hur göra? Alla tar inte vid levande föl,en del tar bara vid 90 dagar,en del gör tvärtom...Jaaa,man får googla vidare och läsa tills ögonen blöder...
Nu ska jag gå å hjälpa gubben sätta för....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0