En torsdag...

Och första juli!! I går var det oväder ordentligt...Fy 17 vad det stormade. Min sambo slog höet igår iallafall han,gör visst inget att det kom regn på´t när det är nyslaget.Man lär sig ngt nytt jämt! Tänk vad man ska kunna vid 70...
Som det tekniske underverk man är (NOT) lagade jag iallafall barnets telefon igår. Klapp på axeln till mig...
Var med en kompis till stallet å kollade till hennes hästar samt slog ett öga på fiskmåsebarnet som där är omhändertaget. Ullig rackare... Fixade med hästarna lite. Hraffe var hingstig igår i boxen..Slog med snabeln å pep och reste sig,dumhjärnan...Verona brunstar misstänker jag. I hagen var det dock inga hingstfasoner.Han törs väl inte ;) Blev en slö kväll på soffan framför ett sönder hackat Morden i Midsomer..
Tv3-Reklaaaaam,reklaaam,reklaaam...Blir så less att svt inte tagit in programmet,därför bojkottas ju allsång på skansen också i vårt hem... I morgon bitti kliver man av och har frivecka. Höet ska in,hoppas vi och sedan pyser vi till Öland. FÖRHOPPNINGSVIS blir det ett stopp i Norrköping på SM åxå...Hoppas jag... Vi får se.Annars får jag se till att lägga semestern i närheten av SM nästa år :) Tja,annars inget nytt...Same old,livet knatar på med alla bestyr. Nu ska jag jobba på!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0