Attans...

...vilken värme.. Jag är inte gjord för klibbig trettiograders värme..När man svettas fast man har shorts å linne OCH sitter i skuggan...åker man förbi en strand ser man soldyrkarna ligga på rad och steka.Hur orkar de??? Jag fattar inte... Jag må vara den enda som först kollar av vart skugga finns,förutom alla småbarnsföräldrar då..
I dag är jag leeedig.Faktiskt! Jag har 5 pass kvar innan SEMESTER!!! Sug på den karamellen. Den som spar han har...Eller? Jag har till morgonen försökt få med Ålker på bild.Det gååår inte! För han (eller hon) simmar runt som besatt..Ålker är ,som namnet skvallrar om,en ål som inte fanns i akvariet när vi for.Nu finns han där. Bara för att Hugo hämtade dricka till Emelie ;) Hugo är glad iallafall. Själv oroar jag mig att skrället ska ta sats och hoppa ur akvariet. Han är ganska fulsnygg Ålker...Om jag hade lyckats få honom på bild skulle ni få se...Men hundkommandon funkar inte på en ål uppenbarligen...Jag har testat...
Nu ska jag dricka mer kaffe.Måste passa på att få i mig dagsransonen nu,sedan blir det för varmt för kaffe...
Hoppas ni har en härlig dag!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, vad vare jag sa, de är näst intill omöjligt att få Ålker på bild ;) du få googla efter en ål som är samma sort ;) ... han är skit snygg ju !

2010-07-11 @ 20:59:22
URL: http://emelienordlund.blossplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0