Sista januaridagen

firar vi med snö..Vad annars?? -15 och lapphandskar. När jag släppte ut mina 4benta vänner snöade det inte alls så de gick ut "nakna" vilket jag fort fick ångra. Bara att gå ut med täcke i högsta hugg. Baldur står ju snällt still,men Hraffe är ju vansinnigt nyfiken och vill gärna vara ivägen..........Han är ff "naken"...
I går blev det ovanligt sent med mina mått mätt. Var och hämtade Julia i stan,skjutsade hem hennes kompis och var väl hemma strax efter tolv. Kollade pannan och gick sedan direkt och lade mig. Trött... Var iallafall upp halv 7 igen. Stackars Johan var vaken när jag lade mig igår och skulle upp fem. Fy vad tradigt. I dag tänkte jag nog göra så lite som möjligt. Har några byxknän som ska lagas och det vanliga såklart,men i övrigt tänker jag nog inte göra så mycket. Men det hinner ändra sig än ;) Man vet aldrig... Nääää,nu var det mycket dravel om ingenting...
Ha en härlig dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0