.....

Vad jag är less på denna fliseldning just nu...Ett evigt passande,det går flis något fruktansvärt och sedan far det och hänger sig i behållaren stup i minuten. När man öppnar luckan står röken som en kvast och man stinker som en nyrökt böckling... Hoppas det blir bättre nu när det är mildare ute... Nu har jag läst läxa med junior som för en gångs skull inte protesterade!?!!??! Wow! Gjort på 5 röda dessutom... Middag har vi tryckt i oss åxå,stuvade makaroner och korv..Inte lika wow. Har kraftig idétorka och orken tryter...
Katterna lever,trots att jag vid ett flertal tillfällen hotat dem till livet...De har snott Bendas manfläta och gjort ett fågelbo av det eller nåt. De har också halshuggit en stackars tomte som nu väntar på klister. Blomgruppen vi fick av min mamma till jul är vansinnigt jordfattig...Iallafall I skålen.Utanför är en annan femma... Hraffe ska nog döpas om till det lilla äcklet temporärt..Han hade skitit i sin vattenhink inatt... Rart med djur va?? De känner väl på sig de rackarna att man har snålt med ork...
Vi har bestämt oss för att ta hästen Dunder på prov iallafall,och hoppas han är ganska jämnstor med Pontus.. Så nu hoppas jag allt går i lås på den fronten.Skönt med en valack.Slipper man oroa sig över oönskade dräktigheter ;) Kanske kan man till våren släppa ihop alla också..Vore hur bra som helst...Nää,nu blir det horisontellt läge i soffan....

Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Ja dom är för söta dom små djuren ;-) Min katt har bitit av amaryllisen så den hänger som en sänkt flaggstång. Ser väldigt oskyldig ut! Hoppas du kryar på dig i förkylningen! Kramar!!

2010-01-11 @ 22:44:12
URL: http://camillasrum.blogspot.com
Postat av: karin

haha. ja ibland undrar man varför man skaffat djur. :p

men det kommer man snabbt på igen.. :)

2010-01-12 @ 00:23:20
URL: http://karinmattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0