Vårkänslor!!

Å vilken härlig sol!! Det är så vårigt skönt ute :) Har kommit hem från jobb och lönesamtal och det ser ut som om man kan få ett löneök i år åxå ;)
Nu är det frivecka! Skönt att Julia dessutom har studiedagar måndag-tisdag..Dock tvivlar jag på att hon tänker spendera de dagarna med sin gamla mamma... Hugo är dock inte ledig.... Typiskt att de inte har samtidigt...
Jaja,inget att göra åt det!! Nu ska jag skriva mig en nota så ska jag åka å handla.Sedan kommer Tina å tar en kopp kaffe :) Ha en underbar helg!!!

Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Javisst är det underbart att solen börjar titta fram igen! Och att det har blivit ljusare...Hoppas du får en skön helg! Kram :-)

2010-02-12 @ 19:41:12
URL: http://camillasrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0