Investeringstvång...

Blir förmodligen tvungen att köpa en ny dator..Bara burken alltså..Den här är KNÄPP! Den har ju några år på nacken och har funkat kanon tills nu...Men vi får se.... Här snöar det som 17.Mycket tråkigt...Har gjort mina sysslor nu samt eldat upp en massa skräp.Så nu är säckarna borta från altanen..Bara pianot kvar,men det fick inte plats i eldningstunnan ;) Nu ska jag unna mig en kopp kaffe (som jag köpt för dyra pengar på statoil) och ta mig en mumsmums :) Sedan ska vi åka å kika på en skoter. Förhoppningsvis klarar jag mig från en GT...Men vi får se....just nu är jag less på detta eviga skoterletande-pratande... Hoppas min karda kommer idag...Å ett mail från SIF vill jag åxå ha..med koder så man kommer in på World Fengur...Sitter i SIRAP!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hur luktade det när du eldade idag då?? Nästan glad att vi inte är grannar just idag ;)



Kramen

2010-02-17 @ 21:10:57
URL: http://tostberg.blogg.se/
Postat av: Titti

Inte mumsigt..Ullen rök som 17,men det blåste åt rätt håll :) Dock lyckades jag förstöra mina handskar....De dyra...

2010-02-18 @ 07:27:46
URL: http://livetpavischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0