Ny bil tack!


En sån här vill jag ha!! Som vinterbil... Har nu skjutsat min son till skolan..Halvvägs där tycker bilen att nää nuu fungerar varken abs eller antispinn.Fick dessutom stanna för rött i världens minsta uppförsluta och höll inte på att ta mig därifrån.JAG BLIR GALEN! Fick köra 30 hela vägen hem. Det var på håret jag tog mig över E4:an,för där fick jag såklart stanna helt.Minsta lilla sväng så sladdade det...Så jag ska skaffa mig en Monstertruck å åka i på vintrarna. Ska då vara själva f-n och det blir en massa snö under bilen på en sån!
Kan tänka mig en sån här åxå

Tysk kvalitet!! Ingen svensk skit. Jag gillar min saab,på sommaren och alla snöfria månader..Men inte idag. I dag är den billig.Jättebillig. Nästan gratis.

Kommentarer
Postat av: Camillasrum

Här snöar det oxå ;-) Men vi har inte så jättemycket snö (kanske närmare 40 cm nu iaf) så vi är rätt glada över den! Men man blir rätt less på att skotta!! Han en bra måndag! Kram

2010-12-20 @ 19:15:07
URL: http://camillasrum.blogspot.com
Postat av: Therese

Tyskt skit är bra grejer det =)

2010-12-20 @ 22:03:03
URL: http://tostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0